(....آینه....)

خودت را ببین

(....آینه....)

خودت را ببین

آخرین مطالب

ناز پرورده

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ
من : دیدی رفتم دکتر. من حرف بزنم پاش میمونم.
او   :  خوب حالا مگه چی گفت؟
من : همونی که حدس میزدم گفت در شرایط بدتر مثل هوای گرم تر عربستان هم میشه با رعایت چند نکته روزه گرفت تازه با این آب نخوردن ها هم هیچ فشاری به کلیه ها نمیاد. 
او  : هومممممممممممم  دکتره حالیش نمیشه.




_______________________________________________________________________

بحثی بین من و یه بنده خدایی افتاده بود سر روزه گرفتن، من با ادله عقلی بهش ثابت کردم که باید روزه بگیره اونم در مقابل تمام استدلالات فقط میگفت روزه ضرر داره البته هنوز هم میگه................. 
                                              
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی