(....آینه....)

خودت را ببین

(....آینه....)

خودت را ببین

آخرین مطالب

خدای عادل

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ق.ظ

من عادتم بر اینه که هر سال ماه رمضون یه حاجت خاص رو مدّ نظر میگیرم و بلاخره انقدر توی ماه رمضون از خدا میخامش تا حاجت روا بشه پارسال یکی از رفقا قصد طلاق گرفتن از همسرش رو داشت جویای داستان شدم فهمیدم که بعله خانومش بهش خیانت کرده اونم یک بار هم نه چند بار، که دیگه بنده خدا طاقت نیاورد و کار به دادگاه کشیده و تونست طلاق بگیره غیر از دعواهایی که شد، ضربه هایی که خورد، دادگاه هم حکم کرد که باید مهریه ی سنگین خانوم رو بپردازه خوب مغازه و کارش هم به باد رفت. واقعن آدم صبور و مومنی هست. خلاصه من پارسال فقط از خدا برای این بندش کمک میخواستم. امسال ترسیدم اوضاعش سخت تر شه فقط واسه خودم دعا می کنم.

حرفم اینجاس 


سوالی ذهنم رو مشغول کرده که خدا چجور سختی هایی رو که بعضی از بنده ها کشیدن میخاد جبران کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه یه جوون مومن 20 ساله میشناسم که مشکلی که توی زندگیش داره قابل مقایسه با مشکلی که بیان کردم نیست حتی ائمه ی ما هم همچین مشکلی رو نداشتن........................................! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰

نظرات (۴)

تو به عدالت خدا شک داری؟

تو !   به <<عدالت>>  {خدا}  شک؟؟ داری .. 

پاسخ:
نمیدوونم ولی انگار شما خعلی یقین  داری.

۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۳ محرم نینوا
اون خدایی که با یه طلاق عدالتش بخواد بره زیر سوال،همون بهتر که بذاری  نه فقط به عدالتش،بلکه به خودش هم شک بشه
یاعلی
پاسخ:
انقدر هم مسائل رو نباید ساده تصوّر کرد مثلن من فردی رو توی اقوام میشناسم که ثروتمنده و متدیّنه مشکل حادّی هم توی زندگیش نیست چون با من مشاوره میکنه میدونم، ولی اون بنده خدایی رو هم که داستانش رو گفتم میشناسم که قبلن با همین فرد ثروتمند تو یه کاسه رزق و روزیشون رو تقسیم میکردن 
حالا فکر کن یکی بگه منم میخوام پولدار متدیّن باشم نه فقیر متدیّن.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۰۱ محرم نینوا
سلام
بنظرم مسائل پیچیده تر از این حرفاهستن
امامیخوام بدونم با زیر سوال بردن عدالت خدا مشکلش حل میشه وپولدار میشه؟
عدالت خدا بحث عقلیه،وقتی با مسائل احساسی قاطی بشه معلومه که خدا هم تهش بی عدالت میشه
در ثانی مگه خدا فقط عادله؟
خدا حکیمه رحیمه جباره و..
همه این صفات رو بذاریم کنارهم بعد بحث کنیم
ثالثااینکه من یه مسئله ای رو نمیفهمم دلیل بر عدم وجودش نیست
رابعا یاعلی!!!!!!!!!!!
پاسخ:
کجای متن عدالت خدا رد شده؟ 
فکر کنم تیتر {خدای عادل} شمارو اذیت کرده، موضوع این پست رو از ((خدای عادل)) تعویض میکنم به ((سوال بی جواب)) 
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۷ محرم نینوا
سلام
نه اذیت شدن نداره
ببخشید اگه تند حرف زدم
یاعلی
پاسخ:
علی یارت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی