(....آینه....)

خودت را ببین

(....آینه....)

خودت را ببین

آخرین مطالب

بنده خدا

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۱ ق.ظ

به خدا گفتم بیا دنیا را تقسیم کنیم آسمان مال تو زمین مال من ماه مال تو خورشید مال من

خدا خنده اش گرفت و فرمود: تو بندگی کن، همه ی دنیا مال تو

اصلن من هم مال تو






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

العبودیّة جوهرة کنهُها الرُّبوبیّة

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳

نظرات (۲)

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۶ سیّدمیلاد موسوی
درود به شما و با سپاس از دیدگاه ارزنده تان؛
بلی، درست می فرمایید، ولی اگر بخواهیم اونجوری اندیشه کنیم، پندار رو هم باید انگلیسی که فکر کنم think باشه ثبت می کردم که می شد MyThink !! حالا iPendar رند تر هست یا MyThink ؟
ولی این نامی که برگزیدم iPendar نیز موردی ندارد، بسا اینکه سایت های بزرگ ایرانی دیگر نیز از چنین نام هایی که آمیخته از فارسی و انگلیسی هست بهره می برند، مثلا میهن دانلود، MihanDownload، خوب Downloadش انگلیسیه ولی Mihan فارسی هست..!!
باز هم به ما سر بزنید، کامیاب باشید؛ بدرود.
Ciao Franco, dopo una discossiune lunga con il CIVC a Reims ho in mano numeri leggermente diversi. Per quanto riguarda la tua conclusione siamo credo allineati.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی